معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ارتقای رتبه ی دانشگاه علوم پزشکی اراک در رتبه بندی "تایمز" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 10 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در حاشیه جلسه ی شورای روابط بین اللمل که با حضور رییس دانشگاه و دانشکده ها برگزار شد،افزود: این جلسه ادواری و به صورت منظم برگزار و در آن موارد مختلفی از جمله موضوع بین المللی سازی دانشگاه بحث و تبادل نظر می شود.
وی یادآورشد: در جلسه امروز موضوع رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سطح "تایمز" که یکی از معتبرترین شاخص های رتبه بندی در سطح کشور است، نقد و بررسی شد.
وی تاکید کرد: در سطح رتبه بندی تایمز دانشگاه های علوم پزشکی از سراسر کشور برای نشان دادن سطح علمی، آموزشی و پژوهشی و غیره برای رسیدن به درجات بین المللی خود را در معرض آزمون و مقایسه قرار می دهند.
دکتر آشتیانی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک که متولی اصلی آن برای رسیدن به این مهم معاونت پژوهشی است نیز برنامه های کوتاه و میان مدتی را تدوین کرده است.
وی یادآور شد: مقرر شد کلیه معاونت های دانشگاه برای تحقیق و پژوهش روی این موضوع و تمرکز برای رسیدن به این مهم، مطالب و اطلاعات مورد نیاز را به معاونت پژوهشی ارائه دهند که امید می رود با تلاش همه ی دوستان و به ثمر نشستن این نتایج و تحقیقات، دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز بتواند در جرگه ی دانشگاه های وارد شده در "تایمز" قرار بگیرد.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همچنین امروز مجموعه برنامه هایی که معاونت های مختلف در رابطه با بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی که از اهداف کلی و اصلی دانشگاه است و به تصویب هیات امنا هم رسیده، انجام داده اند نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
وی یادآور شد: بحث بین المللی سازی از جمله مواردی است که به دلیل شکل گیری تازه ی آن، موانع و مشکلات زیادی را در پیش رو دارد و از همین رو نیاز است مشوق هایی برای ایجاد انگیزه های لازم برای پرسنل و اعضایی که درگیر رسیدن به مهم هستند، اتخاذ و اعمال شود.
دکتر آشتیانی گفت: مطمئنا با همدلی و وحدت رویه بین کارکنان، می توان به این هدف بزرگ و مهم دست یافت و شاهد رشد و شکوفایی مجموعه کلان دانشگاه علوم پزشکی اراک بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار