بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی همزمان با سراسر کشور امروز به صورت ویدئو کنفرانس در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 09 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بیست و سومین جشواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی امروز با حضور استاندار استان مرکزی، خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولان استان در سالن جلسات هنرستان ۲۴ کلاسه سردار سلیمانی به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشوربرگزار شد.
بهرام حسین آبادی در این مراسم که با هدف تکریم ١٠٠٠خیر مدرسه ساز سراسر کشور با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد، گفت: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در راستای فراهم کردن زمینه برای رشد و تعالی دانش آموزان هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با قدردانی از تلاش های خیرین مدرسه ساز در سال های اخیر افزود: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی شما عزیزان در راستای امر مقدس مدرسه سازی باشیم.
وی اظهار داشت: فارغ از میزان کمک های مالی خیرین، مهم نیات این بزرگواران است، که طی این سال ها با همت بلند خویش کارهای بزرگی را انجام داده اند که در تاریخ آموزش و پرورش ثبت و ضبط شده است و تا همیشه به یادگار خواهد ماند.
وی یادآورشد: خیران مدرسه ساز با انجام این کار خیر در راستای توسعه فضاهای اموزشی در کنار اموزش و پرورش گام موثری در استان برداشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار