استاندار مرکزی گفت:مدیریت جدید دولت در استان مرکزی همه تلاش خود را برای احیای آن به کار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 08 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه د بازدید از بخش‌های مختلف هپکو اراک افزود:واحد مادرتخصصی هپکو اراک علاوه بر اینکه از نارسایی‌ ناشی از معضلات مدیریت گذشته رنج‌می‌برد، در چمبره رانت‌خواران واردکننده ماشین‌آلات راه‌سازی سنگین گرفتار است.
وی یادآورشد: این واحد تولیدی سال‌های گذشته از رونق و شکوفایی مطلوبی برخوردار بود اما، هم اینک به نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه احیا و ساماندهی واحد تولیدی هپکو از تاکیدات رئیس‌جمهوری و از ماموریت‌هایی است که در بدو ورود به استان مرکزی در دستور کار است یادآورشد:حضور و بازدید از این شرکت بعداز آئین معارفه بیانگر این موضوع است.
استاندار مرکزی با بیان اینکه سالن‌ها و خطوط تولید هپکو ظرفیت بالایی برای کار دارد اما در شرایط بحران راکدمانده و مدیریت جدید دولت در استان مرکزی همه تلاش خود را برای احیای آن به کار می‌گیرد اظهار داشت: حلقه مدیریت اجرایی دولت در استان مرکزی حمایت همه‌جانبه از تولید را در دستور کار دارد و این مهم از سوی رهبر معظم انقلاب با نامگذاری شعار سال و همچنین شخص رئیس جمهوری تاکید شده و در این مسیر از تلاشی دریغ نخواهد شد.
وی افزود: مشکل‌ها و چالش‌های واحد تولیدی هپکو اراک فهرست‌بندی شده و در اسرع وقت با برگزاری نشست با مدیران و کارکنان این واحد تولیدی، سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان سهامدار عمده و وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن از رکود و بازگشت به تولید اندیشیده خواهد شد.
استاندار مرکزی گفت:شمار دیگری از واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی با مشکلات و چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند که باید برای هر یک از آن‌ها نسخه‌ای جداگانه پیچیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار