رییس مرکز بهداشت استان مرکزی از آغاز تزریق دُز سوم یا بوستر واکسن کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 07 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال با جمعیت ۱۸۰ هزار نفر در استان مرکزی آغاز شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود:سالمندان مشمول دُز سوم واکسن کرونا باید چهار ماه از نوبت دوم تزریق آنان گذشته باشد.
وی یادآورشد: افراد بالای ۶۰ سال باید با در دست داشتن کارت واکسن به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند و نوبت سوم واکسن خود را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: چهار هزار نفر از کادر درمان استان مرکزی نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این جامعه هدف ۶ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن شان گذشته بود.
دکتر علیمحمدی همچنین با اشاره به شرایط حساس و شکننده ی استان و احتمال وقوع پیک ششم در صورت سهل انگاری از مردم و مسئولان خواست تا با دقت و جدیت در رعایت پروتکل های بهداشتی و اهتمام به اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، خود و اطرافیان را به تزریق واکسن کرونا تشویق و ترغیب کنند.
وی ادامه داد: هرچند سرعت واکسیناسیون در استان قابل قبول است و استان مرکزی در مجموع جز استان های برتر در سطح کشور است، اما متاسفانه همچنان برخی از هم استانی ها از تزریق واکسن حتی دُز اول امنتاع کرده و موجبات خطر آفرینی برای خود و دیگران را فراهم کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار