دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت:دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند که ایران به لحاظ نظامی قدرتمندترین کشور منطقه است و به همین علت با راهبرد جنگ نرم محتوای نظام را نشانه رفته‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 04 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله رضا مرتضوی در آئین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: ملت ایران اسلامی باید مانند گذشته همچنان با قدرت از ارزش‌های والای نظام اسلامی صیانت کند.
وی با بیان اینکه تضعیف روحیه مردم و ناکارآمد جلوه دادن عملکرد نظام راهبرد دشمنان انقلاب در جنگ نرم است یادآورشد:آحاد جامعه باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشند.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده کردند اما با حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف تمامی توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی بعد از شکست‌های مختلف در عرصه جنگ سخت، از سال‌های گذشته جنگ نرم را بر علیه ملت ایران سازماندهی کرده‌اند تا از این روش به اهداف شوم خود دست یابند گفت: بدون شک این توطئه آنها نیز با هوشیاری و بصیرت ملت نقش بر آب خواهد شد.
وی تاکید کرد: در جنگ نرم علاوه بر ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و تضعیف روحیه مردم، دشمن اخلاق، معنویت و شریعت را نیز نشانه رفته و باید آگاه سازی نسل جوان از این توطئه خطرناک جدی گرفته شود.
آیت‌الله رمضانی اظهار داشت: بدون شک هر چه آگاهی و روشنگری در نسل جوان افرایش یابد دشمن در دست یابی با اهداف خود در جنگ نرم ناکام‌تر خواهد بود، بنابراین جامعه روحانیت و اساتید دانشگاه‌ها باید تبیین جنایات آمریکا در ایران و جهان را برای نسل جوان در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از غنی‌ترین محتوای علمی و اخلاقی از جمله قرآن کریم و نهج‌البلاغه برخوردار است ادامه داد:باید این محتوا و تفکر ارزشمند به تمام جهان عرضه شود.
آیت‌الله مرتضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مسئولان، در تمامی حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خواستار تحول هستند که این خواسته معظم له باید با کار جهادی محقق شود افزود: در شرایطی که به گمان خام استکبار جهانی، هیچ انقلاب دینی قابل شکل گیری نبود، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و تفکر و محتوای این انقلاب نیز اکنون به تمام نقاط جهان صادر شده و به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یافته است.
دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه به تعبیر امام راحل انقلاب اسلامی همراه با مولفه‌های دینی در عصر مدرنیته حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد اظهارداشت: دین مبین اسلام برای حکومت و اجرای عدالت برنامه دارد و باید این تفکر ارزشمند به تمام جهان بسط داده شود.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی هیچ‌گاه دست از شرارت‌های خود بر علیه ایران اسلامی دست بر نمی‌دارند یادآورشد:مردم باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند و با حرکت در مسیر انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
در این تجمع شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی ابراز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار