مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: هدف دشمن ایجاد فاصله بین آرمان های انقلاب و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 03 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهرام حسین آبادی در مراسم یوم الله سیزده آبان و نواختن زنگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دبیرستان دخترانه غدیر در اراک افزود:شناخت میدان نبرد و افزایش بینش و بصیرت نسل نوجوان رسالت مهم نظام تعلیم و تربیت است.
وی یادآورشد: نقطه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهانی، وجه دینی و مردمی آن است که ثمره پیوند عمیق مردم ایران با مرجعیت دینی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.
وی اظهار داشت: از زمان شکل گیری پایه های نخستین قیام مردم ایران در خردادماه ۱۳۴۲ تا بهمن ۱۳۵۷ تمامی اقشار مردم در سطوح مختلف حضور داشتند و مشارکت آحاد مختلف مردم عامل قدرت و اقتدار ایران اسلامی علیرغم تمام توطئه های دشمن طی سال های پس از پیروزی انقلاب است.
حسین آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اضافه کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) صادر شد و مبنای برنامه ریزی های کشور در تمام ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قرار گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به توطئه های دشمن طی سال های اخیر به ویژه در ایجاد شکاف و فاصله میان نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با آرمان های انقلاب، تأکید کرد: امروز اتاق های فکر دشمن به صورت فعال در حال رصد تحولات داخلی کشور ما هستند بنابراین باید توجه داشت که عرصه نبرد از جنگ رودرو و کاملا مسلحانه به صورت جنگ نرم و در قالب تهاجمات فرهنگی و اعتقادی تغییر یافته است.
وی افزود: شناخت میدان نبرد و ارتقا بینش و بصیرت دانش آموزان رسالت مهم نهاد تعلیم و تربیت است تا بتواند نسل نوجوان ایران اسلامی را در برابر این هجمه سنگین محافظت کرده و بعنوان آینده سازان فردای کشور بعنوان نسلی مومن، متعهد و انقلابی تربیت کند.
۱۳ آبان، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار