مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: کرونا می‌تواند همه اعضای بدن را گرفتار کرده و عوارضی پس از بهبودی بر جای بگذارد.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 26 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی چقایی افزود: ویروس کرونا یک ویروس ناشناخته و پاندمی است و عوارضی که پس از ظهور و درمان آن در بیماران ایجاد می شود دور از چشم نمی باشد، لذا در این مدت در بخش سی سی یو مرکز درمانی امیرکبیر اراک، بیمارانی با عوارض قلبی پس از ابتلا به کرونا بستری شدند از این رو خواهشمندیم که این بیماری را جدی گرفته و در امر مراقبت از خود اهتمام ورزید.
وی یادآورشد: با توجه به پوشش دهی واکسیناسیون در سطح استان، این انتظار می رود که میزان بروز، شدت و وخامت بیماری در بین مردم کاهش یابد البته باید توجه داشت که واکسیناسیون دلیلی بر عدم ابتلاء نیست.
وی تاکید کرد: شواهد موجود حاکی از شروع پیک ششم در آینده نزدیک است بنابراین از مردم می‌خواهیم که مسائل بهداشتی و کنترلی مراقبت از عدم آلودگی به کرونا را جدی بگیرند.
وی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا، بیمارستان امیرکبیر در زمینه های پشتیبانی، تامین نیرو، بستری بیماران در حوزه اطفال، بیماران قلبی و بخش اعصاب و روان فعال بوده و همکاری و نقش بسزایی در این زمینه‌ها داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار