با هوشیاری و دقت نظر ماموران کلانتری ۱۳ پرندک شهرستان زرندیه، گاوصندوق سرقتی که از تهران سرقت شده بود، در عملیات پلیس کشف شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 25 October 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " روح الدین یوسفوند" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در این باره گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳ پرندک شهرستان، در حین گشت زنی به یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک که در حاشیه جاده توقف کرده بود، مشکوک شدند.
وی افزود: قبل از حضور ماموران انتظامی، خودرو از محل متواری شد که با بررسی دقیق ماموران انتظامی، یک دستگاه گاوصندوق که سارقان در حال برنامه ریزی برای بازکردن آن بودند، در محل کشف شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی انجام شده مشخص شد که گاو صندوق از منزل شهروندی از استان تهران سرقت شده و حاوی تعداد ۲۸ فقره چک به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال، تعداد ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، دفترچه بانکی و مدارک هویتی است.
سرهنگ یوسفوند یادآورشد: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده، مالباخته شناسایی و تمامی اموال صحیح و سالم به وی تحویل داده شد.
بعد از این عملیات پلیس، شاکی پرونده در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان، از اقدام پلیس قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار