استاندار مرکزی گفت: کارمندانی که واکسن نزنند، باید سه روز یکبار تست PCR خود را ارائه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 23 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی، افزود: با توجه به عدم تمایل برخی کارمندان به تزریق واکسن این تصمیم گرفته شده است.
وی یادآورشد: همچنان تعداد معدودی تمایلی به تزریق واکسن ندارند، این امر تصمیم شخصی است، اما اجازه حضور در اماکن عمومی را ندارند و باید تهمیدات لازم را در این راستا اتخاذ کرد، همه باید تابع مصوبات ستاد ملی و استانی باشیم به همین دلیل مکاتبات با ادارات صورت گرفته که برخی پاسخ نداده اند و اگر پاسخ ندهند اسامی آنها اعلام و مشمول برخورد قاطع خواهند شد.
وی تاکید کرد: در این زمینه هیچ مماشاتی وجود ندارد چراکه استان در شاخص ابتلا و سرپایی در ۹ شهرستان روند افزایشی داشته، شهرستان زرندیه دیروز در وضعیت قرمز قرار گرفت و اگر مراقبت نکنیم سایر شهرستان ها نیز در وضعیت قرمز قرار می گیرند و اگر این شرایط رقم بخورد ناچار به اعمال محدودیت و تعطیلی هستیم.
آقازاده ادامه داد: در زمینه واکسیناسیون جزو سه استان برتر کشور هستیم و حدود ۸۲ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال دُز اول و ۴۷ درصد دو دُز را دریافت کرده اند.
استاندار مرکزی یادآور شد: تعدادی از کارمندان برخی از دستگاه های اجرایی تمایلی به تزریق واکسن ندارند که یا باید مانع حضور آنها شد یا هر سه روز یکبار باید تست دهند و از مدیران کل خواستارم که دقت ویژه ای در این راستا داشته باشند و باید تمرکز لازم بر این تعداد کارمندان گذاشته شود و برخورد اداری قاطع صورت گیرد.
وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها همه باید مراقبت لازم را داشته باشد تا پیک ششم تحت کنترل درآید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار