۱۳ طرح ورزشی در سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان (۲۹ و ۳۰ مهرماه) به استان مرکزی به بهره‌برداری میرسد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 22 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،وزیر ورزش و جوانان ،روز جمعه در حاشیه بازدید از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم برای حمایت هدفمند از توسعه امکانات، تزریق منابع مالی و شتاب‌بخشیِ تکمیل طرح‌های ورزشی کشور پای کار است.
سید حمید سجادی هزاوه با بیان اینکه جوان‌یاری و جوان‌باوری از مولفه‌های اساسی گام دوم انقلاب اسلامی است افزود: حوزه ورزش کشور با تکیه بر باروری ظرفیت‌های جوانان در پیشبرد ماموریت‌هایش حرکت می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت سیزدهم تحقق نهضت بهزیستی از طریق ورزش را با جدیت دنبال می‌کند گفت: با تبدیل ورزش همگانی به سبک زندگی می‌توان علاوه بر نشاط و پویایی در جامعه، هزینه‌های درمانی را کاهش داد و این رویه‌ای است که دنیا به سمت آن رفته است، وزارت ورزش و جوانان به دنبال آن است که روحیه نشاط، تحرک و حس امید در جامعه را نهادینه کرده و به موتور محرک تولید شادی و عزت تبدیل شود.
وی افزود: برای تحقق این مهم نیاز است که با تکمیل فرآیند واکسیناسیون کرونا، مردم ورزش همگانی را در سایه پروتکل‌های بهداشتی در سبد فعالیت‌های روزانه خود بگنجانند.
وی با بیان اینکه کادر درمان کشور ۲۰ ماه اخیر درگیر فشار زیادی بوده است ادامه داد: مردم هم به خاطر قرنطینه‌ و محدودیت‌های ارتباطی نیاز به فضای پرنشاط و جبران کم‌تحرکی و بهبود استرس‌های روانی خود دارند و از این منظر باید ورزش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از ساده‌انگاری به زندگی مردم برگردد.
سجادی هزاوه، با بیان اینکه استان مرکزی در زیرساخت‌ها و استعدادهای ورزشی شرایط قابل قبولی دارد اظهارداشت: در برخی از شهرستان‌ها کمبودها و مشکلاتی داریم که برای رفع آنها تلاش می‌کنیم،هدف از سفرهای استانی بر کسب اطلاعات دقیق و آشنایی با انتظارات و فرصت‌های استانی، گفتمان سازی مشترک با حوزه‌های زیردستی برای تسهیل و تسریع امور است.
سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با حضور وزیر ورزش، استاندار، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به نام مجاهد و مدافع حرم، سردار شهید سعید مجیدی نامگذاری شد.
سید حمید سجادی در جریان روز دوم سفر خود به استان مرکزی، با بازدید بخش‌های مختلف ورزشی به ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک رفت و پیست تارتان این مجموعه را افتتاح و سالن تیراندازی شهدای پنجم مرداد اراک را به نام شهید سعید مجیدی از مجاهدان مدافع حرم نامگذاری کرد.
وزیر ورزش و جوانان در این مراسم از خانواده سردار شهید سعید مجیدی قدردانی کرد.
برای بهره‌برداری از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
عملیات اجرایی این طرح از سال ۹۹ آغاز و امسال به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار