درهمایش پیاده روی خانوادگی استان مرکزی، نشان افتخار اراک از سوی شهرداری و شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 22 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،وزیر ورزش و جوانان در این همایش با بیان اینکه شروع فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون باید بستری برای بازگرداندن نشاط و امید مجدد به مردم باشد گفت:با توجه به اینکه ۱۱ ماه آینده رقابت‌های ورزشی آسیایی انجام می‌شود، این وزارتخانه در کنار ماموریت بسط ورزش‌های همگانی، توسعه و توجه به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را با قوت در دستور کارخود قرار داده است.
سید حمید سجادی هزاوه با بیان اینکه در هفته ورزش و جوانان هفت هزار رویداد ورزشی تدارک شده است افزود: بخشی از این برنامه ها ازسوی این وزارتخانه و شماری هم با همراهی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
وی یادآورشد:نگاه ویژه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی موضوعی است که تداوم و گسترش آن در دولت سیزدهم مورد تاکید است.
مریم کاظمی، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان هم با بیان اینکه بانوان استان مرکزی در رشته پایه دو میدانی و سایر رشته‌های ملی صاحب رتبه شده‌اند گفت: در دولت سیزذهم سعی داریم حقوق مادی و معنوی بانوان را برجسته‌تر کنیم.
استاندار مرکزی هم با بیان اینکه شمار سمن‌های این استان در ۲ سال اخیر از ۲۴ به ۹۵ تشکل رسیده است گفت: ظرفیت بالایی در تقویت این بخش وجود دارد، درچهار سال اخیر ۱۵ سانتیمتر به سرانه ورزشی استان مرکزی افزوده شده‌ و توسعه ورزش همگانی ‌و افزایش سرانه ورزشی در دستور کار قراردارد.
سید علی آقازاده افزود: بر اساس گفته وزیر وزرش و جوانان، استان مرکزی از نظر تاسیس و فعالیت کیفی سمن ها رتبه برتر را در کشور دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب هم با بیان اینکه استان مرکزی استعدادهای درخشانی در حوزه ورزشی دارد گفت: می‌طلبد که با حمایت اصولی این ظرفیت‌ها بیشتر در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند و توسعه ورزش استان بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
علی‌اکبر کریمی با بیان اینکه در این سفر وزیر ورزش و جوانان قول مساعد برای جبران برخی عقب افتادگی‌های حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی را داده‌اند افزود: امید می‌رود که با هم‌افزایی توان و تلاش مضاعف ارتقای سطح ورزش در این خطه رقم بخورد.
تقدیر از ۲ چهره برتر استان مرکزی در کنکور سراسری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار