مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس زیر ۳۰۰ دانش‌آموز در این استان از ابتدای آبان ماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 21 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهرام حسین‌آبادی در جمع خبرنگاران افزود: سه الگو شامل بازگشایی مدارس روستایی و هنرستان‌ها در ابتدای مهرماه و حضور دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی یک روز در هفته برای آشنایی با معلمان و بازگشایی مدارس زیر ۳۰۰ دانش‌آموز پس از تکمیل واکسیناسیون دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: ۸۰ درصد دانش‌آموزان و بیش از ۹۰ درصد معلمان استان مرکزی تاکنون واکسن کرونا را دریافت کردند و امید می‌رود که در آینده نزدیک تمامی دانش آموزان علیه بیماری کووید ۱۹ ایمن‌سازی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: با توجه به پوشش بالای واکسیناسیون ۸۰ دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان، تصمیم گرفته شده که فعالیت مدارس زیر ۳۰۰ نفر استان مطابق سیاست ستاد ملی کرونا از ابتدای آبان ماه جاری کلید بخورد.
حسین‌آبادی افزود: بازگشایی مدارس دوره‌های اول و دوم ابتدایی نیز پس از مشخص شدن نوع واکسن و ابلاغیه ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: دانش‌آموزان در مدارس زیر ۳۰۰ نفر به گروه‌های ۱۵ نفره تقسیم شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بر اساس گروه بندی‌های انجام شده سرکلاس درس حاضر می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی یادآورشد: بر اساس دسته‌بندی‌های انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش مدارس بالای ۳۰۰ دانش‌آموز در گروه سوم قرار گرفته و فعالیت این مدارس در نیمه دوم یا پایانی آبان ماه آغاز می‌شود.
حسین‌آبادی گفت: در صورت تغییر رنگ‌بندی استان و قرار گرفتن آن در شرایط پرخطر(قرمز)، تداوم فعالیت مدارس بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا کشور خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار