وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی ماموریت خطیر توسعه ورزش همگانی را برعهده دارد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 21 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید حمید سجادی در حاشیه سفر به شهرستان‌های ساوه و بازدید از روند احداث مجموعه ورزشی فجر درجمع خبرنگاران افزود:توجه ویژه به فدراسیون ورزش‌های همگانی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.
وی یادآورشد: سند تحول ورزش همگانی با توجه به اهمیت رسیدگی به زیرساخت‌ها و تقویت فرهنگ ورزش در جامعه، به زودی اجرا می‌شود.
وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه معاونت فرهنگی و ورزش همگانی نیز در راستای توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد زیرساخت‌ها فعالیت می‌کند گفت: در همین راستا سند تحول ورزش همگانی تهیه شده که به زودی اجرا می شود.
وی با اشاره به ضرورت تحول در حوزه جوانان افزود: با تغییرات در حوزه جوانان و انتصاب معاونت جوانان، برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به بستر تحول و برنامه‌های این حوزه، آینده درخشانی خواهد داشت.
وی ادامه داد: با همکاری کمیسیون‌ و فراکسیون‌های مجلس که با حوزه جوانان ارتباط دارند، اقدامات لازم انجام می شود.
سجادی اظهارداشت: در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مطالعات خوبی در حوزه جوانان انجام و تدوین سند تحول در این بخش برنامه‌ریزی شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: جایگاه فعلی معاونت جوانان تقویت و شورای اندیشه‌ورزی در این زمینه تشکیل شده و چالش‌ها و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد، با توجه به سرعت رشد جمعیت در شهرستان‌های ساوه و زرندیه، مطالبات ورزشی در سنین کودکان، نوجوانان و همچنین شرایط اقلیمی این شهرستان، ایجاد اماکن ورزشی سربسته و روباز باید مورد بازنگری قرار گیرد که در جلسات تخصصی برنامه‌ریزی می شود.
وی پیست دو میدانی تارتان را یکی از مطالبات ورزشکاران ساوجی اعلام کرد وگفت: اقدامات لازم برای ساخت و تجهیز آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: امید می رود با تکمیل کادر مدیریتی وزارت ورزش، حرکتی که در کمتر از ۶۰ روز آغاز شده با برنامه‌ محوری سرعت پیدا کند.
بازدید از اماکن ورزشی شهرستان دلیجان،بهره برداری از مجموعه ورزشی خورشید شهرستان خمین و تالار مسابقات ورزشی ۱۰۰۰ نفره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محلات ، برگزاری نشست با مسئولان هیات‌های ورزشی و سمن‌های مردمی حوزه جوانان، شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی در منطقه گردو اراک و جشنواره ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی روستای هزاوه، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار