خزانه دار شورای اسلامی شهر اراک گفت:مرکز کنترل ترافیک شهرداری چندین سال پیش با صرف هزینه میلیاری احداث شده، اما در حال حاضر این مرکز که ظرفیت بسیار مناسبی برای کنترل مباحث ترافیکی شهر می باشد، تعطیل و بلا استفاده رها شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 19 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی محمد عسگری در جلسه صحن علنی پارلمان محلی شورای اسلامی شهر اراک، با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین فرارسیدن هفته فرهنگی اراک،با ابراز گلایه از عدم استفاده از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اراک،افزود: مرکز کنترل ترافیک شهرداری با داشتن دوربین، مانیتور و تجهیزات تخصصی با هدف کنترل مباحث ترافیکی شهر راه اندازی شده است.
وی تاکید کرد: در بحث هوشمند سازی حمل و نقل(فراکارت) واقعیت این است که قبلا این مهم به عهده پیمانکار بود اما اینکه چرا و به چه علت پیمانکار نتواست به کار خود ادامه دهد، دلیل آن هیچ زمان مشخص نشد.
عسگری اظهار داشت: اجرای طرح فراکارت و خرید تجهیزات مربوط به آن توسط شهرداری کار خوبی است، اما باید یک ضمانت اجرایی همراه آن باشد تا به نحو مطلوب از تجهیزاتی که خریداری می شود استفاده شود و چند ماه دیگر شاهد خرابی دستگاه ها و تجهیزات نباشیم.
خزانه دار شورای اسلامی شهر اراک یادآورشد: متاسفانه یک مشکلی که همیشه در شهرداری با آن روبرو بودیم و هستیم، بحث نظارت است،زمانی که دستگاه و یا تجهیزاتی خریداری و نصب می شود به دلیل عدم نظارت قوی، از این دستگاه ها و تجهیزات به درستی استفاده نمی شود و به مرور زمان شاهد خرابی دستگاه ها هستیم بنابراین درخواست می شود اگر دستگاه و یا تجهیزاتی توسط شهرداری خریداری می شود یک سیستم نظارتی قوی نیز اعمال شود تا شهروندان بتوانند به نحو احسن از این تجهیزات و دستگاه ها همچون فراکارت به نحو مطلوب استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار