سرمربی ،اعضای کادر فنی وبازیکنان تیم ملی آلومینیوم اراک با جمعی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در محل تمرین دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با تبریک ایام امامت و ولایت گفت: امروز به رسم پهلوانان بازیکنان فهیم تیم آلومینیوم اراک پذیرای خانواده‌های ولی‌نعمتان بودند که بازیکنان آلومینیوم با حضور در این ورزشگاه نونهالان را مورد تفقد خود قرار دادند.
وی افزود: در استان مرکزی ۵۸۰۰ نفر اکرام و محسنین هستند که مورد حمایت خانواده‌ها قرار می‌گیرند، در حال حاضر به هر کدام از خانواده‌ها یک میلیون تومان کمک مستقیم اختصاص می‌یابد.
وی یادآورشد: با محبتی که جامعه ورزش و جوانان استان انجام داده‌اند امید می رود بتوانند در طرح ایران مهربان شرکت کنند.
حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در این مراسم گفت: از رسالت های بخش فرهنگی باشگاه آلومینیوم ایجاد تعامل و ارتباط بین بخش‌های مختلف جامعه است.
وی افزود: امروز میزبان همکارانمان از کمیته امداد بودیم، تعامل و دیدار خوبی بین بازیکنان تیم ما و این نونهالان عزیز صورت گرفت.
محرابی اظهار داشت: این نونهالان آینده‌سازان جامعه هستند و امید می رود در آینده بتوانیم با راه انداختن بخش نونهالان باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک پذیرای این نونهالان باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با انجام مسئولیت اجتماعی و ارتباط مؤثر و سازنده با این نونهالان شرایط مناسب تری برای کودکان سرزمین ایران فراهم کنیم.
شایسته ذکر است، بازیکنان تیم آلومینیوم در این طرح خداپسندانه شرکت کردند.
خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم دیدار ۱۵ روز یک‌ بار بازیکنان دیداربا دانش آموزان و نونهالان را در دستور کار قرار داده است که در بالا بردن کرامت و عزت این نوجوانان سهیم به سزایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار