رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: ۷۹/۸۶ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۲ سال شهرستان خنداب واکسینه شدند.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر زهرا اسدی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان خنداب در وضعیت زرد کرونایی، افزود: براساس سند ملی واکسیناسیون، گروه هدف بالای ۱۲ سال در حال دریافت واکسن کرونا می باشند و از ۴۶ هزار نفر از جمعیت شهرستان خنداب، ۷۹/۸۶ درصد واکسینه شده اند که ۷۸/۱ درصد آن ها دُز اول و ۴۳/۸ درصد هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند.
وی یادآورشد: علیرغم اینکه پیک پنجم کرونا در مقایسه با پیک های قبلی بسیار طولانی و فاصله زمانی کمی با پیک چهارم داشت، تعداد فوتی ها در سطح شهرستان بسیار کم اما میزان بستری و موارد سرپایی بسیار بالا بود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در شهرستان روند کاهشی پیدا کرده اما با توجه به رواج عادی انگاری و سهل انگاری مردم، پیش بینی می شود که در روزهای آتی شاهد یک شیب صعودی باشیم.
وی توصیه کرد: با توجه به اینکه تزریق واکسن علیه کرونا، ایمنی لازم را در بدن افراد دریافت‌کننده واکسن ایجاد می‌کند، این افراد در صورت ابتلا کمتر نیاز به ارایه خدمات در بخش‌های مراقبت‌های ویژه دارند و حتی به نوع شدید مبتلا نمی‌شوند بنابراین از واجدین شرایط می خواهیم که در اسرع وقت به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار