در عمليات مأموران انتظامي شهرستان ساوه، دو سارق دستگير و به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل های برق در این شهرستان اعتراف كردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 17 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی " فرمانده انتظامي شهرستان ساوه افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در برخي از محله هاي شهرستان ساوه ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی یادآورشد: با آغاز تحقيقات تخصصي پليس آگاهی شهرستان،‌ دو نفر سارق شناسايي و هر یک با انجام عمليات های جداگانه، در مخفيگاهشان دستگير شدند.
سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: در بازجويي هاي انجام شده، افراد دستگير شده به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در برخی از محله های شهرستان ساوه اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان دستگیر شده در اين عملیات ها، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عیسی آبادی از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس قدرداني و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار