معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:بخشنامه‌های استانی ملاک نیست و طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 17 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی افزود: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در فضاهای آموزشی خارج از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است.
وی یادآورشد: آموزش و پروش استان مرکزی برای بازگشایی مدارس نمی‌تواند تصمیم استانی بگیرد.
وی تاکید کرد: این استان در مدیریت کرونا اقدامات مناسبی داشته و طبق آخرین آمار اعلام شده جزو ۱۰ استان برتر در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
اکرمی ادامه داد: افزایش تعداد بستری‌ها در برخی شهرستان‌های استان مرکزی نگران کننده است و مردم باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس باشند و در تزریق واکسن تعلل نکنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه ایجاد تشکیک در اثربخشی واکسیناسیون کمک به مردم نیست چرا که تنها راه مقابله با این ویروس منحوس در دنیا، فراگیری واکسیناسیون است، افزود: تزریق واکسن در شهرستان‌های کمیجان، محلات و خنداب کمتر از میانگین استان مرکزی و نیاز است فرمانداران این شهرستان‌ها تلاش ویژه‌ای برای بهبود وضعیت واکسیناسیون داشته باشند.
وی یادآور شد: هیچ‌گونه کمبود واکسنی در استان مرکزی وجود ندارد اما ۱۹ درصد از جمعیت این استان هنوز دُز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند و نیاز است پیگیری‌های لازم در این راستا صورت گیرد.
اکرمی گفت: اصناف و رانندگان وسایل نقلیه برون و درون شهری که اقدام به تزریق واکسن نکرده باشند، از اول آذرماه اجازه فعالیت ندارند.
وی این نکته را هم که در بحث مبتلایان به ویروس کرونابه مباحث روانی این بیماری کمتر نگاه و کار شده اشاره کرد و گفت: نیاز است به این مهم توجه جدی تری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار