فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر كه با ارائه چک های بی محل از دامداران فراهاني كلاهبرداري کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 17 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردارحسن مفخمی شهرستانی افزود: متهمان به ۶ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال اعتراف کردند.
وی یادآورشد: در روزهای اخیر با اعلام چندین مورد گزارش کلاهبرداری از دامداران در شهرستان فراهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که ۲ نفر تحت عنوان خریدار احشام به دامداران روستاهای شهرستان فراهان مراجعه کرده و در قبال خرید احشام به آنان چک ارائه کرده اند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پس از مدتی که دامداران برای نقد کردن سندهای مالی خود اقدام می کنند، متوجه بی محل بودن چک ها می شوند.
وي ادامه داد: در فرآیند رسیدگی به این پرونده، مشخص شد متهمان اهل و ساکن یکی از استان های همجوار می باشند که با هماهنگی قضائی افراد مورد نظر در استان قم شناسايي و در شهرستان فراهان دستگیر شدند.
رئیس پلیس استان مرکزی اظهار داشت: کلاهبرداران مذکور در تحقیقات کارآگاهان به بزه های انتسابی و۶ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۲میلیارد ریال از شهروندان در شهرستان فراهان و استان های اطراف اعتراف کردند.
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند، افزود: با توجه به احتمال مشارکت دیگر افراد در این کلاهبرداری، تحقیقات میدانی این پرونده همچنان ادامه دارد و شهروندانی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده است، می توانند برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی اين شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار