مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: تاکنون ۳۵ درصد از جمعیت شهرستان محلات هر دو دُز واکسن خود را تزریق کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 13 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی افزود: همچنین ۷۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان نیز موفق به دریافت واکسن مرحله دُز نخست خود شده اند و منظر فرا رسیدن زمان تزریق دُز دوم هستند.
وی یادآورشد: تعداد واکسن های تزریق شده در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون تاکنون به مرز ۵۲۰۰۰ رسیده که از این تعداد ۳۵۵۰۰ نفر مرحله اول و ۱۶۵۰۰ نفر هر دو مرحله واکسن را دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اجرای دقیق و جدی طرح واکسیناسیون دانش آموزی تاکید کرد: ۶۰ درصد دانش آموزان محلاتی نیز حداقل دُز اول واکسن را دریافت کرده اند که این جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال حدود۴۳۴۱ نفر هستند که ۲۵۱۷ نفر برای تزریق واکسن به فرهنگسرای اندیشه مراجعه کرده اند.
دکتر قلیچ خانی یادآور شد: در حال حاضر همۀ متولدین ۱۳۸۸به قبل می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir برای دریافت واکسن کرونا ثبت‌نام و با مراجعه فرهنگسرای اندیشه (سینما سابق) واکسن خود را دریافت کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با تاکید بر تنها راه مقابله با کرونا، تزریق واکسن و واکسیناسیون حداکثری جامعه است، گفت: شاخص‌ها نشان می‌دهد که مردم محلات از لحاظ واکسیناسیون در وضعیت خوبی به سر می‌برند اما بازهم عده‌ای هستند که هنوز واکسن کرونای خود را بنا به دلایل مختلف دریافت نکرده‌اند،که با آنها نیز توصیه می کنیم برای ریشه کنی هر چه زودتر این بیماری،هر چه زوتد تصمیم خود را گرفته و واکسن بزنند.
وی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، روحانیون و مسوولان شهرستان ها خواست تا در زمینه تشویق مردم برای انجام واکسیناسیون علیه این بیماری مجموعه سلامت را بیش از پیش یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار