رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت: پارک بانوان اراک که مدت‌ طولانی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز این کلانشهر تعطیل شده بود روز یکشنبه بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 10 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد کربلایی حسنی افزود: بازگشایی این پارک با هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی صورت گرفته است.
وی یادآورشد: بازگشایی پارک بانوان اراک با شروطی برای مراجعه‌کنندگان همراه است و علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، داشتن کارت واکسن مبنی بر تزریق ۲ دُز واکسن الزامی است.
رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری اراک ادامه داد: انتظار است برای بهبود شرایط شیوع کرونا همگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را سرلوحه قرار دهندو بانوانی که در این پارک حاضر می‌شوند به رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک توجه ویژه داشته باشند.
پارک بانوان اراک به عنوان نخستین پارک اختصاصی ۹ و نیم هکتار وسعت دارد که در سال ۹۷ با صرف ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت،این بوستان به پیست دوچرخه سواری و دوچرخه، رستوران و کافی‌شاپ، فوت‌کورت، زمین ورزشی سرپوشیده چند منظوره، گلخانه، زمین اسکیت، زمین فوتبال، تنیس و مینی‌گلف، زمین والیبال و بسکتبال، بدمینتون و اسکیت ، سرویس بهداشتی، نمازخانه مجهز است.
آلاچیق‌های متعدد، غرفه نمایشگاهی و صنایع‌دستی، زمین اسکواش از دیگر امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی موجود در پارک بانوان اراک است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار