مسئول فنی بخش IVF کلینیک درمان ناباروری گفت: در کلینیک ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اراک ۸۵ درصد هزینه های سنگین "درمان ناباروری" توسط دولت پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 10 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر نازیلا نجدی افزود: تقویت بنیان خانواده به عنوان زیربنای ساختار هر منطقه یکی از اصلی‌ترین اهداف بشر از دیرباز تاکنون بوده است و هر اقدامی در راستای پشتیبانی از این ساختار باعث آرامش افراد خواهد شد که در این راستا کلینیک درمان ناباروری از ابتدا در قالب درمانگاه و بیمارگیری شروع به کار کرده و با پیگیری ریاست و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، تجهیزات مورد نیاز بر اساس درخواست کادر فنی تکمیل شده و عملاً پروسه IVF (لقاح مصنوعی) با تعرفه ای کاملا دولتی بر اساس بسته حمایتی زوجین نابارور که هر ساله از طرف وزارت خانه اعلام می شود با پرداخت ۱۵ درصد هزینه از طرف مراجعین قابل انجام است.
وی یادآورشد: لقاح آزمایشگاهی (IVF) یک روش پیچیده برای کمک به باروری یا جلوگیری از مشکلات ژنتیکی است که در این مرکز درمانی با بهره‌گیری از دانش و تجربه کادر مجرب در زمینه درمان نازایی، خدمات درمانی را بر اساس تعرفه‌های دولتی به متقاضیان ارائه می‌کند.
وی افزود: از ابتدای راه اندازی کلینیک، ۷ مورد IUI (درون کاشت مصنوعی)، ۲ مورد IVF (لقاح مصنوعی)، ۳۵ مورد هیستروسکوپی و حدود ۲۰۰ ویزیت با تشکیل پرونده انجام شده است.
گفتنی است که پلی کیلینیک پروفسور قوام زاده، جنب بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهر اراک(سردشت) واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار