استاندار مرکزی گفت: در برخی از شاخص ها و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونای استان، جلوتر از ستاد ملی است.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 09 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی افزود: ابتکارات و راهکارهای خوبی در ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی عملیاتی شده که جلوتر از ستاد ملی بوده است.
وی یادآورشد: مصوبه لغو دورکاری در نشست سه هفته قبل ستاد مدیریت کرونای استان صادر شد در حالی که این مصوبه امروز در ستاد ملی کرونا اعلام شده و استان مرکزی در شاخص مذکور هوشمندانه عمل کرده و نمره قبولی دارد.
وی تاکید کرد: مصوبات ستاد مدیریت کرونادر این استان بهنگام، علمی و کارآمد است به ‌طوری‌ که می‌تواند الگو مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.
آقازاده ادامه داد: استان مرکزی همچنان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله اجتماعی رتبه برتر کشور را دارد و با همکاری خوب مردم و کادر درمان در زدن واکسن کرونا نیز استان مرکزی جایگاه پیشتاز دارد.
استاندار مرکزی با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و آغاز مراسمات شادی و افزایش ازدواج گفت: نیاز است به دور از ساده‌انگاری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌گونه‌ای این مراسم مدیریت شود که منجر به اوج‌گیری دوباره کرونا نشود.
وی یادآور شد: نزدیک به ۷۰ درصد مشمولان دریافت واکسن در این استان ایمن‌سازی شده‌اند که در این شاخص استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است.
وی افزود: آمارها نشان می‌دهند که در اراک، تفرش، زرندیه، شازند و خمین شیب ملایمی از شیوع کرونا وجود دارد بنابراین نیاز است که فرمانداران با تقویت نظارت از شیوع دوباره این ویروس پیشگیری کنند.
آقازاده گفت: گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی از پنج شهرستان استان حاکی است که شمار ابتلا، بستری و فوت افزایش یافته و باید تدابیر لازم برای وارد نشدن به موج ششم پیش‌بینی شود.
استاندار مرکزی گفت: تعطیلات هفته قبل با افزایش سفرها و فت و آمد و انتقال بیماری همراه بود و باید همه تلاش به‌کار گرفته شود تا دوباره جامعه درگیر موج جدید کووید ۱۹ نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار