رییس مرکز بهداشت دلیجان گفت: از زمان برداشته شدن محدودیت سنی برای تزریق واکسن، تاکنون ۵۲ درصد دانش آموزان دلیجانی واکسینه شده اند.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 09 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی اسحاقی افزود: در راستای اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان که از پنج شنبه ۱۵ مهر آغاز شده، سرعت واکسیناسیون افزایش خواهد یافت و امیدمی رود با همکاری اولیا و مربیان مدارس، این پوشش به حداکثر میزان خود برسد.
وی یادآورشد: مراکزی که کار تزریق واکسن به دانش آموزان را بر عهده دارند در دو نوبت صبح و عصر مشغول به کار هستند و از این رو به افرادیکه قصد تزریق واکسن را دارند ضمن تاکید به مراجعه سریعتر به یکی از مراکز تجمیعی، توصیه می کنیم در صورت مشاهده ازدحام می توانند در ساعاتی که خلوت تر می باشد، مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: همچنین تاکنون حدود ۴۸ هزار دُز واکسن در سطح شهرستان تزریق شده که از این تعداد ۳۵ هزار دُز نوبت اول و ۱۳هزار دُز هم نوبت دوم بوده است.
دکتر اسحاقی ادامه داد: شهروندان در صورت خروج از منزل برای انجام کار ضروری باید از ماسک استفاده کنند و موازین بهداشتی را رعایت کنند.
رییس مرکز بهداشت دلیجان گفت: دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی است و ارتباطات فراوانی با سایر استان ها و به طبع آن رفت و آمدهای زیاد افراد دارد، به همین دلیل لازم است مردم و مسئولین این شهرستان همچنان در مواجهه و مقابله کردن با این بیماری و ویروس، جدیت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار